Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

Botter Olasz pince - borvalogatas.hu


Botter - Olaszország


Botter

- Utazás generációkon keresztül -

A Botter-t Carlo Botter és felesége, Maria alapította 1928-ban Fossalta di Piave-ban, egy Velence melletti kisvárosban. Kisvállalkozásként indult, amely helyi borokat árusított hordóban és demizsonban. A hatvanas években a két fia, Arnaldo és Enzo csatlakozott a Társasághoz, és elkezdtek palackos bort árulni. Növelték a Vállalat jelenlétét az olasz piacon, és – ami a legfontosabb – egy fokozatos terjeszkedési folyamatot indítottak el más országokban, ami aztán a Társaság fő bevételi forrásává vált.

A 70-es években a Botter lépést tudott tartani a növekvő nemzetközi piaccal, és bővíteni tudta kínálatát. Veneto borainak egy része a Treviso közelében található családi szőlőültetvényekből származott. A ’80-as években a helyi termelőkkel való különféle szoros együttműködésnek köszönhetően a Botter új borokat kezdett biztosítani Abruzzóból, Campaniából, Pugliából és Szicíliából, a hazai szőlőből származó termékek széles választékát kínálva; ez csak a kiindulópontja volt a Botter multiterritoriális megközelítésnek, amely később kibontakozott és elterjedt az egész országban, Észak-Olaszországtól Dél-Olaszországig.

A 90-es évek végén a harmadik generáció – Annalisa, Alessandro és Luca – belépett a vállalatba, és Botter további fejlődésnek kezdett. Ma a Botter az egyik legnagyobb olasz bortermelő és -exportőr: A világra exportált 20 palack olasz borból 1-et a Botter állít elő.

- Küldetés -

A cég célja mindig a vevők elégedettsége a termékek minőségén és konzisztenciáján, a szolgáltatás hatékonyságán, a gyártás rugalmasságán, a piacok mélyreható ismeretén keresztül.

 

- Vezető -

Ügyfeleink támogatása abban, hogy országuk abszolút vezetőivé váljanak az olasz borok értékesítésében a szolgáltatás, a minőség és a kényelem tekintetében

 

- Kompetitív -

Partnerkapcsolatban segítünk ügyfeleinknek piaci részesedésük, jövedelmezőségük és hosszú távú fenntarthatóságuk növelésében.

 

- Kiváló -

Segíteni az ügyfeleket, hogy kielégíthessék és támogassák vásárlóikat, folyamatosan kínálva az olasz borválaszték abszolút kiválóságát.

 

- Nagykövet -

Világszerte az olasz borok vásárlásának referenciapontjává válik.

 

- Értékek -

A vállalat közel százéves hagyományait egy új jövőképpel és innovációval ötvözi, amely a következő értékeket követi.

- Integritás és tiszetelet-

Őszinte és egyenes etikus szavaiban és tetteiben.

 

- Innováció és kreativitás -

Folyamatos befektetés a tudásba és az erőforrásokba. Fedezze fel az őshonos fajtákat és a hagyományos munkamódszereket. Tegye kihívás elé a hagyományos munkamódszereket – új csomagolás létrehozása és újrahasznosítás

 

- Piac orientált -

Úttörő szellem képes érzékelni és előre látni a szükségleteket és lehetőségeket. Képes a bort közelebb hozni a fogyasztókhoz, és mindenki számára hozzáférhetővé tenni. Képes értelmezni a piacot, felvenni a versenyt a globalizáció kihívásaival.

 

- Szolgáltatás -

Rendkívül rugalmas és eszköz-könnyű üzleti modell, amely tökéletesen megfelel a világ legnagyobb kiskereskedőinek és forgalmazóinak igényeinek. Hatalmas és változatos termékportfólió, amely az olasz borok teljes skáláját lefedi. Gyorsan reagál az ügyfelek kérésére.

 

- Elkötelezettség -

Erős és megbízható kapcsolatokat építsen ki ügyfelekkel és beszállítókkal. Hosszú távú kapcsolatok a legjobb nemzetközi ügyfelekkel és a fő regionális beszállítókkal. A fenntarthatóság olyan dolog, ami átíveli a gazdasági,társadalmi és környezeti szférában.

A jólét, a biztonság, az oktatás és az egészség felé vezető út előkészítése érdekében a jövedelem- és munkatermelő képességet ki kell egészíteni a minőség és a megújuló képesség megőrzésének képességével.

 

 

Természetes erőforrások

Családi vállalkozásként szilárdan hiszünk abban, hogy felelősségünk, hogy megfelelő választ adjunk ügyfeleink és közösségünk elvárásaira és igényeire. Jó hírűnek és megbízhatónak lenni azt jelenti, hogy garantáljuk, hogy a termékek megfeleljenek a vásárlók egészségügyi és minőségi elvárásainak, és megfeleljenek a felelős etikai és környezetvédelmi magatartási normáknak.

A jelenkori emberek szükségleteinek kielégítése érdekében hozott minden cselekvés, megközelítés és választás nem veszélyeztetheti a következő generációk jövőjét.

Környezetbarát szemléletünk nemcsak a szennyező kibocsátás minimalizálására irányuló erőfeszítéseinkben, a hulladéktermelésben és a nem megújuló energiaforrások felhasználásában mutatkozik meg. A miénk

A felelősségteljes hozzáállás ezen a területen a vállalati kultúra része, és áthatja az egész termelési láncot.

Fontos kiemelni mindenki munkájának értékét, felkelteni az érdeklődését és jutalmazni erőfeszítéseit anélkül, hogy bárkit is megkülönböztetnénk. Részvétel, együttműködés, összetartozás érzése és az igazán innovatív gondolkodás csak ott ölt testet, ahol az emberek szabadon megoszthatják nézeteiket és különbségeiket.

A közösségek akkor gyarapodnak és fejlődnek, ha a bennük élő emberek annyira szeretik őket, hogy hozzájáruljanak fejlesztésükhöz.

Tanúsítványok

A társadalmi kérdések és az emberek – köztük a társadalom legsebezhetőbb tagjai – iránti elkötelezettségünkkel kis mértékben hozzájárulunk ahhoz, hogy helyi térségünk és közösségünk szeretettel és hálával növekedhessen.

 


- Galéria -


Enzo Botter

Termékeink


Rendezés: